BRONOUDERS

Iedere ouder is welkom om een aantal keren per jaar samen met directie en leerkrachten te komen vergaderen over het reilen en zeilen in ‘De Bron’.
Het gaat over het werken aan een veilige schoolomgeving, het ondersteunen van feesten op school, de aankoop van materiaal, … .

Leden van het oudercomité steken ook graag een handje toe voor, tijdens en na de verschillende activiteiten die gedurende het schooljaar georganiseerd worden.
Voorbeelden hiervan zijn: de restaurantdagen, het grootouderfeest, het schoolfeest, de wekelijkse fruitdag,….

De opbrengst van de activiteiten die het oudercomité organiseert, wordt verdeeld over de volgende projecten en activiteiten:

* Extra klasbudget voor alle klassen

* Verfraaiing van de speelplaats: aankoop van spelmateriaal, plaatsen van speelblokken en een klimmuur, vernieuwen van de zandbak, … .

* Vervoer bij schoolzwemmen en schoolreizen

* Receptie einde schooljaar

* Sinterklaasfeest, grootouderfeest

* Educatieve en pedagogische activiteiten

* …

Bent u een ouder die graag extra betrokken wordt bij het reilen en zeilen van de school, dan nemen we u graag op in de groep van enthousiaste ouders die zich net ietsje meer willen inzetten voor onze school.

Linterseweg 10

3440 Budingen

Telefoon: 011 58 86 92

Mobiel : 0483 02 12 14

An Biets

DOWNLOAD hier de FRIGO-fiche

bevestig deze op je koelkast en blijf zo steeds op de hoogte.